Alla inlägg den 24 april 2013

Av Emma - 24 april 2013 21:54

Känner att nu börjar det bli ont om tid om jag ska hinna bli klar med studierna innan liten kommer. Tänkte för mig själv att jag skulle bli klar med inlämningsuppgifterna tills på fredag nästa vecka så har jag bara prov och eventuella kompletteringar kvar sen. Men i natt som var så fick jag kraftiga samandragningar så har bara sovit i en och en halv timme. Under dagen som varit har samandragningarna avtagit så då tyckte BM att jag skulle avvakta med att åka in. Hoppas att det var en engångshändelse så jag hinner bli klar med uppg. Det har var ju så här med de andra tre också så jag hoppas att liten bara "tränade".


Flickorna har kommit med namnförslag till den lille också. De börjar tycka att det är dags nu för den att komma ut nu.

  • Prinsessan Stig Lisabeth, efter morfar
  • Ulla-Lotta, efter deras "mostrar"
  • Simon, efter "moster" Lottas katt.

Jag tror inte att de är några vi kommer att använda oss av    Men de är söta som kommer med förslag.


Nej nu måste jag försöka hinna plugga lite innnan jag gör kväller. Tog en liten paus för att kolla på trädgårdsonsdag och kolla mail mm. Det blev bara så att pausen blev längre än jag tänkt mig. Till helgen ska jag försöka hinna ner på södran och på lördag är det ju Bondensmarknad i Edsbyn som vi eventuellt ska ner på men det beror på vädret och vad liten har planerat   


Många kramar från ett regnigt paradis

Emma

Ovido - Quiz & Flashcards