Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Emma - 18 mars 2013 17:49


Jag har kommit på att dygnet har alldeles för få timmar. Har försökt hinna i kapp med mina skoluppgifter och har faktiskt lyckats bra men då har ju allt annat fått vänta, vilket att maken och barnen kommer hem till ett kallt hus (för jag lyckas glömma och elda) Det var även maken som fick göra middag idag och som alltid när han gör middag blir det något enkelt, snabbt och gärna halvfabrikat. Så idag fick de äta korv och pommes. Något min mage inte klarar av men det gör inget jag ska på möte i kväll och äter när jag kommer hem. INte för att min middag blir nå nyttigare eller kan kallas för middag men vad gör det om hundra år, har köpt glass på glassbilen och köpte mig en Too Much choklad. Förutom att jag kommer att få ont i magen så kommer jag nog inte att kunna sova pga allt socker. Men det gör inget då jag måste fortsätta plugga när jag kommer hem.

Betyg på glassen kommer i kväll eller i morgon.


Mötet jag ska på är Socialdemokraterna årsmöte. Det ska bli riktigt kul att träffa andra politiker även om jag inte ser mig själv som politiker, men jag sitter ju i BOS och som ledarmot i kommunfulmäktige så jag är väl en politiker då. Även om jag som sagt inte ser mig som politiker. Men förutom att få träffa andra likasinnade så ska det bli så skönt att få komma bort hemifrån och slippa vara mamma ett par timmar. Jag får vara Emma för en stund


Nej nu måste jag snabba på så jag hinner ner till byn innan mötet börjar.

Vi höres senare.

Kramar Emma




Ovido - Quiz & Flashcards